חייגו עכשיו:  050-5350130   

ייעוץ לעסקי מזון בתקופת הקורונה

ייעוץ לעסקי מזון בקורונה

תקופה ארוכה האכלתם, שימחתם והתפרנסתם בכבוד מהעסק שלכם. הפעילות העסקית שלכם השתבשה בעקבות התפרצות נגיף הקורונה? גם אם נדמה לכם כי מיציתם את כל האפשרויות שעמדו לרשותכם, חכו רגע לפני שאתם סוגרים את הדלתות. קל מאד לסגור עסק, אך קשה מאד לפתוח אותו מחדש. אני מזמין אתכם ליהנות משירות ייעוץ לעסקי מזון בתקופת הקורונה. בתור יועץ קולינרי, אלמד את העסק והפעילות שלכם, נסמן על המפה את נקודת המוצא ואת היעד אליו אתם רוצים להגיע.

לאילו עסקים יכול להתאים שירות ייעוץ קולינארי בתקופת הקורונה?

  • מסעדות
  • בתי קפה
  • חברות קייטרינג
  • קונדיטוריות / בתי מאפה ועוד...

ייעוץ לעסקי מזון בתקופת הקורונה – איך הוא יכול לתרום לכם?

עסקים רבים, קל וחומר שבתי קפה ומסעדות, ספגו פגיעה קשה בעקבות התפרצות נגיף הקורונה. תקופה ארוכה עסקים בתחום המזון היו סגורים, ונכון לכתיבת שורות אלו פורמט הפעילות האפשרי הוא משלוחים בלבד. הסגר השלישי לא מנחם, רחוק מלעודד ובעיקר – מטריד. אז איך ייעוץ לעסקי מזון בתקופת הקורונה יוכל לסייע לכם? בכדי לשרוד בתקופה רגישה שכזו, נדרשת נקודת מבט עסקית-חיצונית.

אין דרך אחת להתמודד עם השלכות המשבר, ולכל עסק בהתאם לגודלו, מצבו הנוכחי, קהל היעד שלו והוותק שלו – מתאים פתרון אחר. בגדול, "המתכון" להישרדות בתקופה המאתגרת הזו כולל 2 מרכיבים: הבנת המשבר ומאפייניו + גיבוש פתרונות/ מוצרים חדשים שלקהל היעד יש צורך בהם. כידוע, ישנם המון מסעדנים ושפים שהתראיינו לערוצי התקשורת וסיפרו כי בעקבות המשבר, הם שינו את קונספט המסעדה שלהם. לדוגמא:

  • ממסעדת שף יוקרתית למסעדת המבורגרים
  • מסעדות המציעות מארזי פיקניק מוכנים
  • מסעדות השולחות אל בתי הלקוחות מארזים להכנת פיצה או פסטה ביתית ועוד...

אסטרטגיה קולינארית – לא רק עם הקמת מסעדה, אלא גם בעיצומו של המשבר

רבים מאמינים כי גיבוש אסטרטגיה קולינארית רלוונטי רק עם הקמת מסעדה, וזו טעות. מסעדה היא עסק דינאמי שצריך ללמוד דרך קבע את הטרנדים בארץ ובעולם, להמציא את עצמו מחדש, לשמור על רף גבוה, "להשביע" את רצון הלקוחות ולשמור על בידול וייחוד. בעיצומו של משבר הקורונה, גיבוש אסטרטגיה קולינארית מתמקד ביצירת פתרונות בהתאם לחוקי המשחק החדשים. הקו המנחה: אנשים לא יוצאים למסעדות, אך עדיין כמהים לאוכל טוב ולאווירה של בילוי, גם אם מדובר על בילוי ביתי.

גיבוש קונספט קולינארי חדש הוא סוג של הקמת עסק חדש: התפריט משתנה, יש צורך בחומרי גלם אחרים ונדרשת הכשרה של צוות הטבחים. אתם לא לבד, ואני כאן לא רק כדי להציע פתרונות, אלא גם לחלוק אתכם ידע שיסייע לכם ביישומם.

אם גם אתם מתמודדים בימים אלו אל מול אתגרים בעקבות משבר הקורונה, אני מזמין אתכם לפנות אליי. הייעוץ המקצועי שלי מתאים לעסקים ותיקים וחדשים. לפרטים נוספים, התקשרו – 050-5350130