חייגו עכשיו:  050-5350130   

  • ראשי
  • בלוג
  • Blog
  • אוכלים ביזנס: על ארוחת עסקים עם שף פרטי בביתכם

לצאת למסעדה? ארוחת שף בבית הלקוח!

? ארוחת שף בבית הלקוח

אתם רוצים ליהנות מארוחת שף אך גם רוצים ליהנות ממנה בבית? אתם לא מבקשים יותר מדי, אתם בסך הכל מבקשים ארוחת שף בבית הלקוח.

 

נעים להכיר, אני שף אייל פינקלשטיין ואני מגיע גם למטבח הפרטי שלכם!

ארוחת שף בבית הלקוח אל מול ארוחה במסעדה – כל היתרונות:

  • בביתכם, כל תשומת הלב מוקדשת וניתנת אך ורק לכם
  • התפריט מותאם אליכם, ולא אתם צריכים להתאים את עצמם לתפריט
  • השירות האדיב, האישי והחם ביותר שתקבלו
  • מהמטבח – לצלחת! הכנת המטעמים שקופה מולכם ותורמת לחוויה

חווית אירוח מושלמת בבית הלקוח

האם גם לכם יצא פעם להתארח בבית שלכם? עם ארוחת שף בבית הלקוח, גם אתם יכולים לשבת רגל על רגל על הספה או פשוט להמתין בפינת האוכל.

 

דמיינו לעצמכם "עוד" ערב שגרתי במהלך השבוע, כשאתם חוזרים עייפים ורעבים מהעבודה. את הזמן שאתם רגילים להשקיע בהכנת ארוחות במטבח, תוכלו להשקיע בהשקת כוסות יין, אווירה רומנטית וניחוחות מנחמים שיעוררו את תאבונכם.

 

אני מזמין אתכם להתפנק, לטעום, לחוות ולהתענג עם ארוחה פרטית המותאמת אליכם אישית!

חגיגת אירוע צוות וגיבוש עם העובדים

בימים אלו קצת פחות אידיאלי להתארח במסעדות מכל הסיבות: אתם גם חוששים לחלוק חללים סגורים עם אנשים שאינכם מכירים ומעבר לכך, המסעדות פועלות תחת הגבלות שלא תמיד מאפשרות לכם להתארח במסעדה שאתם רוצים עם מספר הסועדים שאיתו תרצו לחגוג.

 

לדוגמא: חגיגת אירוע גיבוש או הרמת כוסית עם הצוות שלכם.

לשמחתכם, אתם לא צריכים לצאת מהבית, אלא יכולים להישאר בו: אני אגיע אליכם – שף פרטי עד הבית עם הידע שלי, מתכונים מנצחים ותשוקה אדירה לאנשים ולמטבח.

 

ואתם? כל מה שאתם צריכים הוא להזמין את הצוות היקר לכם אליכם, לערב שכולו כייף, הנאה וגיבוש. יש דבר אחד שמגבש, מענג ומלכד יותר מארוחה טובה, והוא כמובן ארוחת שף בבית הלקוח!

ארוחה חגיגית לכל בני המשפחה!

לעתים, ההרכב שאיתו תרצו לחגוג הוא בני המשפחה שלכם. דווקא בימים מורכבים אלו, אתם לומדים להעריך ולהודות על שיש לכם אחד את השנייה – בני ובנות הזוג, ההורים, האחים והסבים והסבתות.

 

אני מזמין אתכם להישאר במקום הטבעי, הנוח, המפנק והמנחם ביותר – הבית שלכם.

 

אני אבנה בעבורכם תפריט משובח התואם לתשוקות הקולינאריות שלכם, הטעמים שמרגשים אתכם, העדפות ספציפיות שיש לכם והתחשבות מלאה באלרגיות/הימנעויות/אורח חיים שיש לכל אחד מהסועדים.

כל מנה בטעם, צבע ונראות מרשימה

אני מאמין שחוויה קולינארית מרגשת לא מבוססת רק על טעמים. עם הארוחה שאבשל בעבורכם אצלכם בבית, אני שואף להעניק לכם חוויה! ולכן, אני מעניק חשיבות אדירה לכלים בהם המנות מוגשות, עיצוב המרכיבים השונים על הצלחת (מה שנקרא – צילחות) והגשת המנות בסדר נכון שבונה ומעצים את החוויה, הטעמים והמרקמים.

לפרטים נוספים ותיאום ארוחה בביתכם, אתם מזומנים להתקשר אליי – 050-5350130