חייגו עכשיו:  050-5350130   

  • ראשי
  • בלוג
  • חגיגה קולינארית בבית עם השף אייל פינקלשטיין
חגיגה קולינארית בבית עם השף אייל פינקלשטיין

חגיגה קולינארית בבית עם השף אייל פינקלשטיין

como6

לשבת במסעדות זה כיף, לפחות ברוב המקרים. למה ברוב המקרים? משום שלא תמיד בא לנו לצאת החוצה בשביל לאכול אוכל טוב.

 לפעמים לא בא לנו לצאת מהבית בגלל שחם מאוד בחוץ או בגלל שהיום קר גשום, לפעמים מדובר על שעה בה יש עומס בכבישים וקשה למצוא חנייה ולפעמים פשוט לא מתחשק לנו להתלבש ולארגן את כל המשפחה לקראת היציאה.

 מצד שני - גם לא תמיד מתאים לנו לבשל ארוחה בעצמנו, דבר שדורש מאתנו לקנות מצרכים ולהקדיש שעות רבות לבישולים ואפייה, מה לעשות? לא כולם אוהבים לבשל.

 כך או אחרת, ישנו פתרון מצוין לבעיה זו ואפשר בקלות ליהנות מכל העולמות - גם לאכול מזון משובח, טרי וטעים וגם להישאר בבית הנעים והמוכר.

איך ניתן לעשות זאת? פשוט להזמין שף מקצועי אל הבית.

 התאמה מדויקת לטעם של הסועדים - כי עם שף מקצועי לא צריך להתפשר

שף מקצועי שיגיע אל הבית ידאג לכל הדרוש - מהכנת המנות ועד להבאת צוות עובדים וכלים.

השף יוכל להתאים את המנות במיוחד בשביל הסועדים, כך שהסועדים יוכלו להזמין מנות בשריות, חלביות, "כבדות" או קלילות יותר, מנות צמחוניות, מנות טבעוניות, מנות שאינן מכילות רכיבים מסוימים (בשל רגישות למזונות או בשל דיאטה) או מנות שילדיהם אוהבים.

הזמנת השף המקצועי אל הבית גם תמנע את ההמתנה הממושכת למנות, משום שהשף יעניק ללקוחותיו יחס אישי וכל הבישולים יהיו מיועדים אך ורק להם.

השף יקפיד להכין כל מנה מחומרי גלם טריים ואיכותיים, יגיש את המנות בדיוק בטמפרטורה הנכונה וייעצב אותן באופן אסתטי.

עם שף מקצועי שצבר ניסיון נרחב, יהיו כל המוזמנים מרוצים והמארחים יהנו מהשבחים שיורעפו עליהם, בלי שהם יצטרכו לדאוג להכנת הארוחה, לכלים ולהגשת המאכלים אל השולחן.

רוצים ליהנות מארוחה נפלאה בביתכם בלי לדאוג לדבר? זה אפשרי! השף אייל פינקלשטיין כאן בשבילכם!

ניתן להבין שלהזמנת שף מנוסה אל הבית יש הרבה יתרונות. היחס האישי שהסועדים מקבלים והדאגה לכל הפרטים, הופכים את החוויה ליוצאת דופן.

כששף מנוסה מגיע אל הבית, אין צורך לשבת בקרבת אנשים זרים ולשמוע רעשים מיותרים, וכל מי שנמצא סביב השולחן מוכר ואהוב.

במידה שאתם רוצים ליהנות מכל היתרונות של הזמנת שף פרטי אל הבית - אם כדי לחגוג אירוע עם החברים או בני המשפחה או כדי ליהנות מארוחה רומנטית עם בן או בת הזוג, אתם מוזמנים לפנות אליי - השף אייל פינקלשטיין ולקבל ממני שירות מקצועי לאורך כל הדרך -

כל מה שתצטרכו לעשות יהיה לדבר איתי ולספר לי אילו מאכלים אתם רוצים שאגיש לכם ולאורחים שלכם.

במהלך שנות עבודתי כשף מקצועי צברתי ידע וניסיון רב, כל אלו, ובנוסף להם האהבה שלי לתחום (שהיא תבלין חשוב מאין כמוהו), מאפשרים לי לייצר מנות טעימות, מגוונות וייחודיות ביותר.

תוכלו להזמין מנות ראשונות, מנות ביניים, מנות עיקריות וקינוחים מפנקים שישאירו לכם טעם של עוד (למרות שכבר תהיו שבעים מהארוחה). לאחר שתספרו לי מהם המאכלים שאתם רוצים להזמין, תוכלו לקבוע איתי את המועד שבו אתם רוצים שאגיע ואני אבוא אל ביתכם עם כל הרכיבים, צוות מקצועי וכלים יפים ואסתטיים.

אם את מעוניינים לשאול שאלה או להזמין את שירותיי, תוכלו ליצור איתי קשר באמצעות הטלפון, המייל, על ידי שליחת הודעה לדף העסקי שלי בפייסבוק או באמצעות מילוי הפרטים שלכם בטופס ההתקשרות ואחזור אליכם בהקדם.

אשמח לעמוד לשירותכם ולהכין לכם ולאנשים הקרובים לכם ארוחה מפנקת ומושקעת.